RECORDEU NOMÉS ES PODEN CAÇAR DOTZE TÓRTORES PER CAÇADOR I DIA

dimarts, 9 d’octubre del 2007

El primer senglar d'en Dani

Feia dies que no tocàvem la Mugueta, i vam decidir fer la darrera batuda fins passada la perdiu; érem en Miquel, en Ramon R, en Jesús, en Dani, en Ramon P, en Diego i jo, vam distribuïr les parades i comencem, jo em col·loco a una de les primeres, doncs a les 10:00 he de marxar, sento els gossos que van trobant algun rastre, al terra es veu alguna passada fresca, però passa en Diego amb els gossos i encara no hem vist res, espero que passin per si alguna bèstia recula i quan és hora marxo, truco a n'en Miquel per dir-li que me'n vaig i em diu que prop de la parada d'en Dani hi ha força escandalera de gossos, jo marxo i quan arribo a casa, sento el telèfon i en Miquel em diu, En Dani l'ha mort, ja ha caçat el seu primer senglar, el truco però comunica, al final ho aconsegueixo està content i nerviós, això si que és sort, el primer any, amb prou feines fa un mes que caça i ja n'ha pelat un, aquest any jo encara no n'he vist cap, Enhorabona Dani, ja en cauran més, i la resta també en caçarem suposo, els 2 Ramons ja han xucat i en Francesc també, i això només acaba de començar.